För dig, för dig, för dig

Ju mer jag får lära mej på skolan, desto mer säker blir jag på att musik påverkar vår sinnesstämning. Undrar om det är därför jag så sällan lyssnar på musik? Jag lyssnar sällan på texten, och gör jag det har jag svårt att få ihop ett sammanhang utan måste läsa den.
 
Hur som haver. Har inte pluggat en sekund idag, fast jag borde. Jag kände bara att jag ville ha en helt ledig dag från både jobb och skola, och få sätta bara mej själv och mina behov i centrum ett litet tag.
Skidor och skidskytte på tv idag. Blev väl inga svenska topp placeringar direkt, men ändå det absolut bästa helgunderhållningen som finns. Önskar skidorna var vallade för jag hade verkligen behövt en skidtur nu. Jag har cellulitgropar som fyller en polly godis, och får mjölksyra av att gå upp på andra våningen.
Som alla varnar om när man börjar läsa medicinkursen - man blir hypokondriker. och inte blir det bättre utav ångesten när man läser att VARENDA sjukdom förebyggs med motion. Och sluta röka, men det behöver jag som tur var är inte oroa mej över.
 
Nu är anne på väg hit. Förhoppningsvis. Och jag ska dricka vin! Mums, trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0