Nu jävlar

Jag ger detta förbannade bloggande en sista ärlig chans. Kanske funkar, men antagligen inte. Svårt som fan att få tiden att räcka till till det när man har en pojkvän som snokar över axeln varje sekund man sitter vid datorn. Men nu är katten på jobbet och råttan passar på.

Jag jobbar för mycket, men jag har alldeles för storslagna planer på vad jag ska slösa mina pengar på hela tiden, så jag måste ju. Ser fram emot semester i sommar, dock blir det bara tre veckor i stöten då jag vart oansvarsfull och inte sagt till om sparad semester förrän nu...:S så går det när man är dum fröken Granlund!

Jag har blivit vuxen sen sist. Detta grundar jag på att jag börjat äta frukost. Detta har hållt på i två dagar nu och jag är stolt som en tupp och äter banan eller annan god frukt varje gång mitt sötsug sätter in. Bikinisäsongen närmar sej ju!
Sen sist har jag även tjatat till mej en ny tvätt maskin! Skåda denna skönhet!

 


Den piper lite gulligt dididii när den är klar och har ett superbra snabbprogram på 29 minuter. I LOVE YOU my sweet little whashingmaschine eller hur det nu stavas. Nu kommer det vara kul att tvätta i säkert en vecka till innan maskinen är ointressant och vardaglig igen. Men det var kul så länge det varade.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och förbättra min personliga hygien, hälsa och utseende. Men det ska förhoppningsvis inte dröja så länge innan jag sitter här igen! Antingen ikväll när min söta snälla underbara pojkvän somnat och inte kan gnälla över att jag sitter vid datorn istället för tar hand om den timmen med kvalitetstid som vi får när jag jobbar kväll, eller imorgon innan lunchen/nyttigfikat med Tessan.

Sköt om er!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0