Jag ger vad jag lovar!

Ja, då var jag här igen! Jag har alltså bloggat en hel dag utan avbrott. Det rinner/droppar i mitt element i sovrummet, och jag vet inte hur man får det att sluta. Låter som när Lucy slickar sej i rumpan när hon tvättar sej. Inget vidare trevligt ljud att somna till med andra ord. Detta stör mej oerhört.

Imorgon kommer världens bästa Lök hem. MYSPYS!!

Idag när jag kom till jobbet fick jag det ärofyllda uppdraget att (i korta drag) sortera varenda glas i hela huset bära ner och räkna dessa. Samma visa med besticken, sortera, räkna och PUTSA! Putsa bestick i all ära, men då vill jag gärna: 1. Ha sällskap 2. inte ha en miljard andra saker att göra. 3. Inte ha trasiga händer som redan saknar ett lager skinn.
Putsade gafflarna (344 st) sen räknade jag bara  resten. Fy mej.

Jag åt en yttepytte liten chokladbit och detta mår jag psykiskt dåligt utav, måste därför vara utan godis på fredag också som straff.

Sa jag förresten i förra inlägget att jag köpt nya fälgar till bilen med däck? Endast 8 100:- :-S Hoppas det blir tjusigt!!


Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0