För Annicas skull

Jag vet att jag varit urusel. Men som min goda vän dessan brukar säga, bloggkoma är inget att leka med!!;-) och med allt som hänt i mitt liv är jag inte förvånad över att skrivning kommit sådär i typ sista hand. Nyinköpt bil har jag i allafall! Alla gravida börjar kläcka eller närma sej kläckning... Jag måste börja skärpa mej och ge mitt jobb lite mer engagemang från min sida...
Men i det stora hela är väl allt som det brukar i mitt liv, en enda röra!

Idag har jag iallafall jobbat lunch, städat glasförråd i brist på annat, haft praktikantångest (inte att leka med..) och fått min lönespec. En glad överraskning då det trillar in ett par tusen mer än jag räknat med. Kom hem och fick en elräkning. Inte så farligt, men räkningar innebär ju alltid lite ångest det med. Pengar man vet att man har som försvinner innan man hinner se dom.
Efter det åt jag två mackor. Och sen åkte jag till Torvalla och kollade på när Jörgen och Svenne lagade en av Jörgens leksaker. Eller ja jag ska vara ärligt. Jag orkade inte kolla på så jag satt i soffan istället. Hur som helst, när det va klart skulle vi åka och mata fåglar med massa äckligt bröd jag tagit med mej från jobbet. Men vi hittade inga fåglar så vi sket i det och nu är jag hemma igen.

Längtar till imorron! Dels för att det är fredag och tre dygns ledigt närmar sej, sen dels för att jag inte har en aning om vad jag ska göra imorronkväll och det känns helt ärligt bara skitskönt.

Hoppas Annica kan nöja sej med detta ett litet tag, att Anne skriver en kommentar om att hon är hemma, att Fannyn hör av sej och kommer till stan, Alexandra samma där om hon skulle råka surfa förbi och Dessan skriver att hon längtar tills jag kommer till henne på Lördag!!!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Dess

JAG LÄNGTAR TILLS DU KOMMER TILL MIG PÅ LÖRDAG!!!

2009-10-23 @ 15:08:28
URL: http://iamjustme.blogg.se/
Postat av: anne

am home!!

2009-10-26 @ 20:56:36
URL: http://flattering.blogg.se/
Postat av: Annica

ååh du är för söt du!! men du borde skriva oftare. du är så himla duktig på det! ni har lillan skitit, dags för blöjbyte. pöss

2009-11-02 @ 15:06:39
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0