För min egen skull

Det är pinsamt, jag har blogg.se som startsida varje gång jag ska ut och surfa och lik förbannat så uppdaterar jag i princip aldrig! Har haft så förbannat mycket nu. Jobbar man dag så vaknar man, åker på jobbet (och är man tillräckligt skicklig med snoozeknappen hinner man med nöd och näppe göra sej någorlunda respektabel också) jobbar hela dagen till fyra halv fem, efter det är det ALLTID nånting, nån man ska träffa, bil att tvätta, lovat hälsa på momma, handla mat, äta med anna, umgås med Jörgen, lära sej gitarr, läsa bok, lägga pussel.
Kan knappt komma ihåg när jag bara satt senast utan att göra ett piss, bläddra i en tidning eller bara zappa bland massa skit på teven. Jobbar jag kvällar är det nästan ännu värre, man vaknar, duschar och får helt plötsligt skitbråttom om man ska hinna äta lunch och göra allt man ska innan man börjar jobba fyra.
Efter jobbet är det bara hem och i säng i princip.

Jag klagar inte, jag har faktiskt ett liv, men ändå man börjar ju fundera på hur man ska kunna klämma in all den här välbehövda Jenny-tiden...

Nu är det i allafall min dag-vecka igen.. Och på torsdag kommer bli en stor dag, löken kommer hem och jag ska på banken igen. Har hittat en lägenhet som jag i princip bestämt mej för att jag vill ha!

Nog om det, ska åka och hämta mitt sällskap nu. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Dess

Vaaa till banken!? Ska du köpa den dära finfina lägenheten du visade mig?? ;) PUSS

2009-11-02 @ 21:15:09
URL: http://iamjustme.blogg.se/
Postat av: Annica

vad är det för lägenhet då? nu blir jag nyfiken, vart då? Puss

2009-12-03 @ 21:22:10
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0