Trasiga jävla tevedosa!

Det slår fan aldrig fel. Allt jag köper nytt går sönder, nu är det tur är bara en funktion på dosan som inte funkar, dock den viktigaste- att byta kanal!!!!! Skit skit skit skit.

Fick min nya braiga stegräknare idag, men har redan sabbat hela grejen genom att gå 4000 steg och inte 12 000 som är meningen. Inta bra alls! Egentligen borde jag gå ut och traska ikapp dom 8000 som saknas, fy skämms! Så vi får hoppas mitt arbete lönar sej dom två närmsta dagarna så det går ihop. Och att jag gått minst 8000 idag under dagen. Har typ bara gått till bilen, från bilen, till bilen osv.

Nu har jag varit med Anne ett par timmar såhär på kvällningen. Skulle promenera men det var kallt och det blev ca en kilometer, Sen en glass. Ska kramas med katten och hänga tvätt nu. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Dess

Haha, jäkla tv-doser! ;) Kom du btw ihåg den gången då du bodde i Lugnvik och tv-dosan var totalt borta efter en fest. Haha, vi var övertygade att någon jävlen hade snott den, och kunde inte förstå hur någon kunde sno en tv-dosa!? Men du hittade den efter några dagar mellan sängen och väggen! Haha!! Puss på dig mitt gull!

2009-05-19 @ 19:09:21
URL: http://iamjustme.blogg.se/
Postat av: lotten

orkar inte dina fingrar knappa in rätt kanal?

:P hehe

2009-05-29 @ 10:51:16
URL: http://lottenjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0