Svull i soffan

Började jobba tre idag, blev överlycklig över budskapet om städning som nalkades pga vädret. Vi har storstädat och möblerat hela eftermiddagen, och vid åtta tiden så blev det lottdragning om vem som skulle få gå hem, alla tre ville givetvis hem men mitt namn drogs! Får lite dåligt samvete eftersom Hanna verkligen verkligen ville gå, men vem vet när jag får chansen att få slappa i soffan en lördagkväll och kolla på Eurovision?
Åkte med Tove och åt glass, kom hit och kikade på den där jävla musikfestivalen på tv, skjutsade Tove till både mackar hem och blå center, hem och tryckte i mej en massa godsaker. När jag insåg att Sverige låg jävligt risigt till i Eurovision stängde jag av skiten och slog på säsongsavslutningen av Greys Anatomy, ett dubbelavsnitt till och med! Och det absolut bästa jag sett på länge, hände så sjukt mycket, och självklart slutade det utan att man fick veta slutet. Jag kommer sitta på glödade kol tills nästa säsong kommer!!! Antingen sprutar det floder av tårar eller så kanske hjärtat äntligen lugnar ner sej. Så fruktansvärt spännande!

Imorron är jag ledig, och förhoppningsvis måndag också, sen drar det igång med massa middagar och baler nästa vecka. Och för varje vecka som går nu kommer det fyllas mer och mer på våran urtjusiga uteservering! Jag har inte kommit in i det jobbet riktigt än, men om några veckor sitter det nog!:-)

Nu är det dags att knyta sej, antingen det eller vara vaken i 30  min till. Lite jobbigt det här när man vet att chansen att få vara ensam ökar om man ber efter sällskap. Vrickad teori.
Middag i krokom följt av bilbingo imorron, känns sjukt kul! Sol ska vi få också. Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0