Lite sämre?

Senaste veckan har nog varit en av dom topp tre jobbigaste i mitt liv. Mycket arbete, ingen fritid eller sömn samt att jag hunnit med att bli dumpad där på min lediga dag mellan att hälsa på familjen och betala räkningarna. Vilken jävla skitvecka. Igår på min andra lediga dag åkte hela arbetsstyrkan ut till Verkön för att kika vad fan det är vi ska pyssla med egentligen i sommar, och fy fan vad vackert det är där ute! Det var nästan så man inte ville lämna stället, men med blandade känslor återvände vi till stan och fgick på Pause´s krogsöndags premiär. Förjävligt läckert ställe dom fixat, men fan vad skittråkigt det var. Kan visserligen bero på att vi var så jävla packade allihopa.
Trodde jag skulle må som pest idag när jag vaknade (som för övrigt var i helt fel ände av stan) men jag mådde fint, utan batterier i telefonen mötte jag upp Tove och lunchade med henne och Fisen.
Hann hem en sväng efter det och ladda telefonen lite och klappa katten innan jag åkte till krokom. Middag och mamma var där, hör och häpna! Sen tog jag med mej min mamma och min momma in till stan och Vitgården och spelade bilbingo. Inte ett skit vann vi.
När jag kom hem till krokom för att lämna av kärringarna så hade min älskade moffa städat min bil! Han är bara för underbar.
Eller dom är underbara allihopa, för dom finns alltid och hjälper mej när jag haft sånna här pissiga veckor, kramar om mej fast jag inte vill egentligen och lovar att allt ska lösa sej, och då känner jag att det faktiskt är sant. Det löser sej.
Så även fast jag saknar Fredrik så jag spricker så vet jag att allt har en anledning, och att det är bara att gilla läget och försöka förbättra saker och ting, mest för min egen skull.

Imorron är det dags för jobb igen, blandade känslor även där, men jag längtar efter pengarna. Sköt om er alla och tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: anne

puss på dig!

2009-06-03 @ 01:59:51
URL: http://flattering.blogg.se/
Postat av: lotten

Fan va tråkigt Jenny :(

krama om

2009-06-05 @ 15:32:16
URL: http://lottenjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0