Döden.

Fick nyligen veta att en gammal kompis som gick i min glass andra året på gymnasiet gått bort. Han har varit sjuk länge, men jag trodde aldrig att det var såhär illa!
Det här är en kille som jag betett mej ganska illa emot helt obefogat och som ändå alltid varit snäll mot mej. Och nu ångrar jag ju givetvis allt det men mest av allt ångrar jag att jag aldrig bett om ursäkt alla dom gånger som jag haft chansen!
Stackars Daniel som fick dö utan att veta att jag är en bättre människa som är ledsen att han fått ta så mycket skit ifrån mej! Jävla mej som är så feg att jag aldrig sa förlåt. Och fan ta mej som aldrig visade att jag visst brydde mej om att han var sjuk.

Och jag kan för allt i världen inte begripa vad han gjort för att förtjäna att lämna livet så tidigt? Varför han och inte jag? SKITLIV!
Daniel jag hoppas andra sidan har ett bra och långt liv att erbjuda dej, utan elaka sjukdomar som slår ut din kropp. Sköt om dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0