Arbete

Känns lite som att mitt liv kretsar enbart kring arbete just nu, och jag är så trött på det! Jag önskar jag hade fler vänner utanför jobbet än inom. Jag önskar jag hade nån annan hobby som jag utövade när jag inte jobbade! Jag önskar att jag kände att jag kunde tacka nej till jobb varenda gång jag inte kände för att jobba, vara helt oberoende av hur många timmar jag jobbar varje månad, och alltid veta när och hur jag ska jobba/vara ledig....

Men nu är det såhär, och jag antar att i dagens läge är det bara att vara nöjd över situationen. Jag menar, jag jobbar heltid, dock bara timanställd, jag har allt jag kan begära och en egen tvåa som är jättefin. Jag har en bil. Jag har pengar. Jag trivs med mina kollegor. Men ändå känns det som om nånting fattas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0