min lista

Mitt andranamn - Marie

Är du snyggare än din mamma? - Ja garanterat

Favorit serie i tidningen - Nemi

O.C eller One Tree Hill? - One tree hill (jag har en smärre crush i Lucas)

Husmanskost eller restaurang? - Restaurang

Bästa kanalen på tv - Mtv, dygnet runt

Har du bra eller dåliga betyg - Dåliga

Lugnt eller rockigt?- Rockigt

Vilken sida är du inne på mest på Internet? - lindaskugge.se bigbrother.se

Fulaste färgen - Gul

Favoritgodis - LAKRITS

Drömnamn på dina barn - Isabella och Liam

Det landet vill jag flytta till - Florida

Vita eller röda rosor? - Vita... så osyldigt!

Favoritlåt - Someone like me

Bästa veckodagen - Lördag

Sämsta filmen - typ zombiefilmer! Bad taste.

Tråkigast att göra - Diska

Födelsedag eller julafton? - Födelsedag. Marängtårta e godare än köttbullar.


((kopiera denna, fyll i ocg lägg till en egen fråga!))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0